Asiakaspalvelu ja asiakaspalaute

asiakaspalvelu

Asiakaspalvelun tehtävä on auttaa asiakasta kaikissa yrityksen palveluja koskevissa kysymyksissä. Asiakaspalvelu yleensä palvelee joko puhelimitse tai sähköpostitse. Asiakaspalvelu ratkaistaa asiakkaan ongelmia ja palvelun laadun perustella saa palautetta.

Parhaan mahdollisen palvelukokemuksen tarjoamiseksi yritys tekee palvelukyselyitä, minkä avulla opitaan asikkkaalta mitkä asiat menevät hyvin ja mitkä ei.

 

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s