Liiketoiminnan menestyksen salaisuus: Asiakastyytyväisyyskysely

Asiakastyytyväisyyskyseilyllä on suuri merkitys liiketoiminnan menestyksen kannalta. Asiakastyytyväisyyskyselyllä saadaan reaaliaikainen käsitys asiakaskokemuksesta, minkä avulla mahdollistetaan toiminnan kehittäminen ja sitä kautta paremman laadun.

Yllä olevassa videossa tuodaa esille, kuinka tärkeää on asiakaspalaute. Sen avulla yritys ymmärtää asikkaiden mielipiteitä ja atvioita palveluista ja niiden avulla yritys pystyy parantamaan palveluitaan palautteiden mukaisesti.

 

Mainokset

Yksi vastaus artikkeliiin “Liiketoiminnan menestyksen salaisuus: Asiakastyytyväisyyskysely

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

w

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s